Aantrekkingskracht
Sommige talen zijn zo universeel dat woorden niet meer nodig zijn. Dat is het moment dat instinct de overhand neemt…. Dat is de kracht van verleiding.
Elektrisch
met allure
Bij Peugeot voegen we iets speciaals toe aan alles wat we doen. Dat speciale is allure.
Allure brengt ons van het ene uitzonderlijke naar het volgende uitzonderlijke en van een fantastisch model naar een 100% elektrisch model.
Onze toekomstvisie is gefocust op tech maar ook op mensen en we willen de wereld een betere plek maken vol met allure.
Allure brengt ons van het ene uitzonderlijke naar het volgende uitzonderlijke en van een fantastisch model naar een 100% elektrisch model.
LINDA JACKSON,
CEO.
LINDA JACKSON,
CEO.
Onze
waarden
Het gaat niet altijd om de bestemming, maar om de reis en wat je meeneemt. Peugeot neemt altijd drie waarden mee, ongeacht waar we naartoe gaan.
En wereld van allure.
De scherpe, sensuele en dynamische lijnen zorgen voor een katachtig voorkomen. Deze look zorgt voor een gevoel van mysterie en allure.
“Dynamische lijnen en een atletisch katachtige houding bepalen de richting voor de volgende generatie e-native auto's”
Matthias Hossann, DIRECTEUR DESIGN
EEN WERELD VAN EMOTIE
Stel je voor: een rit die is afgestemd op je lichaam. Bediening op basis van gebaren is de volgende stap, met een meer flexibele UX dan ooit.
“Elke Peugeot bezorgt u rijplezier in de vorm van emotie.”
Jerome Micheron, PRODUCT DIRECTOR
EEN WERELD VAN PERFECTIE
Ideeën zijn niets zonder technische uitmuntendheid. Daarom ligt perfectie ten grondslag aan alles wat we maken. Voelt u zich gerust gesteld? Maar natuurlijk.
“We brengen je nieuwe technologie, nieuw design en nieuwe ervaringen terwijl we trouw blijven aan de waarden die ons merk twee eeuwen lang hebben geïnspireerd.”
Linda Jackson, Directeur.
De leiding
nemen
Een Peugeot passie sinds 1810
Van de iconische Peugeot pepermolen tot de nieuwe Peugeot 408, onze produten zitten vol met allure.
Onze drang om magnetische designs te maken heeft ons merk al meer dan twee eeuwen geleid.
Of het nu in de showroom is of in onze online winkel, PEUGEOT staat klaar om je te inspireren. Peugeot is een naam die je kunt vertrouwen met een assortiment dat klaar is voor de volgende stap.
Duurzaamheid voor deze
en de volgende generatie
PEUGEOT streeft naar volledige CO2-neutraliteit in 2038, maar optimaliseert voortdurend elk onderdeel van het auto-ontwerp om de planeet te kunnen helpen.
Ons euro-assortiment zal eind 2023 100% elektrisch zijn en tegen 2025 zullen we 5 nieuwe elektrische modellen lanceren.
De toekomst
is elektrisch
PEUGEOT CONCEPT CAR
Waar brengt Allure
jou naartoe
Deze campagne is gefocust op Allure en waar je dit kan vinden. Of het nou groot, of klein is, Allure kan voor iedereen weer wat anders betekenen. Deze zoektocht ondernemen we met Joshua Nolet & Arno Kantelberg. De één komt uit de wereld van muziek en de ander uit de wereld van journalistiek, tv en fashion, maar beiden hebben één ding gemeen: ze vinden Allure in hun passies, en delen dit graag met anderen.
Iedere maand komt er een nieuwe aflevering uit, en deze maand starten we met Arno Kantelberg en zijn zoektocht naar Allure bij Kop van Zuid.
ARNO KANTELBERG
&C x Peugeot
Ze streven alle drie naar perfectie en verfijning en geven allure een diepere betekenis.
Dat zien we in de onlineserie Sturen met Allure, waarin Igone en Estée een kijkje in elkaars wereld nemen.
Ze streven alle drie naar perfectie en verfijning en geven allure een diepere betekenis.
Dat zien we in de onlineserie Sturen met Allure, waarin Igone en Estée een kijkje in elkaars wereld nemen.
Ontdek wat Allure voor Igone de Jongh betekent in de onlineserie Sturen met Allure.
Allure
met Allurify
Ontdek wat Allure voor Robbie Postma en Helmut Smits betekent in de onlineserie Allurify.