OPERATIE PEUGEOT #CAMOCATCH: DE FANS HEBBEN GESPROKEN
Operatie #CAMOCATCH van PEUGEOT werpt zijn vruchten af. In deze campagne gaf PEUGEOT het grote publiek de kans om het ontwerp van de camouflagekleuren te kiezen voor de prototypes van de nieuwe generatie PEUGEOT 3008 die deze zomer op de Europese wegen rijden. Er is massaal gestemd via de social mediakanalen van het merk met zes winnende camouflagedesigns als resultaat.
Afgelopen mei werden tien innovatieve en opvallende camouflagedesigns van de ontwerpers van PEUGEOT ter stemming voorgelegd aan het publiek. Elk ontwerp had hetzelfde doel: de vormen van de nieuwe PEUGEOT 3008 verhullen en tegelijkertijd zorgen voor nieuwsgierigheid door unieke designs.
Op Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn werd duizenden keren gestemd op de tien designs. Van de tien opties van de ontwerpers van PEUGEOT kregen de volgende zes de meeste stemmen:
- Paint - ‘Street Art’ thema
- Menthol - ‘Optic Art’ thema
- Jazzy - 'Proto'type' thema
- Neon - ‘Street Art’ thema
- Marrakech - ‘Optic Art’ thema
- Tokyo - ‘Proto'type’ thema
Nieuwe generatie PEUGEOT 3008
Kom je een gecamoufleerde PEUGEOT 3008 tegen? Dan roept PEUGEOT op om – met inachtneming van veiligheidsvoorschriften – foto’s te maken en deze te delen op social media met vermelding van #CAMOCATCH en @PEUGEOT. Een geselecteerd aantal personen dat een foto heeft gedeeld wordt door PEUGEOT uitgenodigd om begin 2024 een proefrit met de auto te maken.